Allerlei
- Justhomuch
Re: Allerlei
Wij krijgen 29 juni de sleutel en 15 juli wordt het beschreven, en dan wordt het zweten; keuken eruit, badkamer eruit, steunmuur weg, ramen vervangen en heel het huis is geplakt met behangpapier.
De badkamer dateert nog van 1959 net zoals alles in’t huis denk ik.
Wij komen áltijd terug!
Amai, serieuze klussen. Gaat ge veel zelf doen?Justhomuch wrote: ↑Fri Jun 12, 2020 8:07 amWij krijgen 29 juni de sleutel en 15 juli wordt het beschreven, en dan wordt het zweten; keuken eruit, badkamer eruit, steunmuur weg, ramen vervangen en heel het huis is geplakt met behangpapier.
- Justhomuch
Buiten de badkamer en keuken wel, maar voor de nieuwe electriciteit bv het slijp en kapwerk al op voorhand doen, idem voor de waterleidingen, de keuken komt aan de andere kant en de living wordt opengetrokken, zal ook wel een projectje van lange adem worden.Flor wrote: ↑Fri Jun 12, 2020 9:56 pmAmai, serieuze klussen. Gaat ge veel zelf doen?Justhomuch wrote: ↑Fri Jun 12, 2020 8:07 amWij krijgen 29 juni de sleutel en 15 juli wordt het beschreven, en dan wordt het zweten; keuken eruit, badkamer eruit, steunmuur weg, ramen vervangen en heel het huis is geplakt met behangpapier.
Wij komen áltijd terug!
-
Badkamer kan je heel veel zelf doen alleen zien dat de muren recht bezet worden en de rest zelf doen kan je zeeeeer veel geld mee uitsparen. Heb enkele maanden terug de mijne gerenoveerd en heeft me meer dan 8000 euro opgeleverd. Alles bij xo2 besteld, grote tegels bij carrobati gaan halen op de boomsesteenweg, die waren wel prijzig maar topkwaliteit. Als je een beetje handige harry bent gewoon doen! Mijn keuken 6 jaar terug ook gedaan alles uitgbroken, leidingen aangepast, nieuwe vloer, elentric enz. Enkel de plaatsing heb ik laten doen,is 1 dag werk en hop 10000 euro in de pokket.
Bod aanvaard. Vanaf september zit ik in Berchem 

- Justhomuch
- Justhomuch
Klopt maar we willen de badkamer zo snel mogelijk in orde hebben want we leven daar natuurlijk ook nog, en mij kennende zal die er niet staan op een week tijd dan, ken jezelfVergaaneglorie wrote: ↑Sat Jun 13, 2020 10:49 amBadkamer kan je heel veel zelf doen alleen zien dat de muren recht bezet worden en de rest zelf doen kan je zeeeeer veel geld mee uitsparen. Heb enkele maanden terug de mijne gerenoveerd en heeft me meer dan 8000 euro opgeleverd. Alles bij xo2 besteld, grote tegels bij carrobati gaan halen op de boomsesteenweg, die waren wel prijzig maar topkwaliteit. Als je een beetje handige harry bent gewoon doen! Mijn keuken 6 jaar terug ook gedaan alles uitgbroken, leidingen aangepast, nieuwe vloer, elentric enz. Enkel de plaatsing heb ik laten doen,is 1 dag werk en hop 10000 euro in de pokket.

Wij komen áltijd terug!
-
loool veel geld hebben is een raar beestje niet?Justhomuch wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 11:05 amKlopt maar we willen de badkamer zo snel mogelijk in orde hebben want we leven daar natuurlijk ook nog, en mij kennende zal die er niet staan op een week tijd dan, ken jezelfVergaaneglorie wrote: ↑Sat Jun 13, 2020 10:49 amBadkamer kan je heel veel zelf doen alleen zien dat de muren recht bezet worden en de rest zelf doen kan je zeeeeer veel geld mee uitsparen. Heb enkele maanden terug de mijne gerenoveerd en heeft me meer dan 8000 euro opgeleverd. Alles bij xo2 besteld, grote tegels bij carrobati gaan halen op de boomsesteenweg, die waren wel prijzig maar topkwaliteit. Als je een beetje handige harry bent gewoon doen! Mijn keuken 6 jaar terug ook gedaan alles uitgbroken, leidingen aangepast, nieuwe vloer, elentric enz. Enkel de plaatsing heb ik laten doen,is 1 dag werk en hop 10000 euro in de pokket.![]()

- Justhomuch
Het geen jij hebt gedaan kan ik simpelweg niet, ben geen handige harry. Juist het slijpen enzo doe ik zelf, maar van leidingen en elektriciteit enzo blijf ik af.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 12:13 pmloool veel geld hebben is een raar beestje niet?Justhomuch wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 11:05 amKlopt maar we willen de badkamer zo snel mogelijk in orde hebben want we leven daar natuurlijk ook nog, en mij kennende zal die er niet staan op een week tijd dan, ken jezelfVergaaneglorie wrote: ↑Sat Jun 13, 2020 10:49 amBadkamer kan je heel veel zelf doen alleen zien dat de muren recht bezet worden en de rest zelf doen kan je zeeeeer veel geld mee uitsparen. Heb enkele maanden terug de mijne gerenoveerd en heeft me meer dan 8000 euro opgeleverd. Alles bij xo2 besteld, grote tegels bij carrobati gaan halen op de boomsesteenweg, die waren wel prijzig maar topkwaliteit. Als je een beetje handige harry bent gewoon doen! Mijn keuken 6 jaar terug ook gedaan alles uitgbroken, leidingen aangepast, nieuwe vloer, elentric enz. Enkel de plaatsing heb ik laten doen,is 1 dag werk en hop 10000 euro in de pokket.![]()
ale man kan je je niet opladen voor +- 8000 euro op 1 week te verdienen? heb er net 7 dagen over gedaan de "vakman" doet er ook zo lang bijna over hoor.
Wij komen áltijd terug!
-
was je maar aant jennen hihihiJusthomuch wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 1:03 pmHet geen jij hebt gedaan kan ik simpelweg niet, ben geen handige harry. Juist het slijpen enzo doe ik zelf, maar van leidingen en elektriciteit enzo blijf ik af.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 12:13 pmloool veel geld hebben is een raar beestje niet?Justhomuch wrote: ↑Sun Jun 14, 2020 11:05 am
Klopt maar we willen de badkamer zo snel mogelijk in orde hebben want we leven daar natuurlijk ook nog, en mij kennende zal die er niet staan op een week tijd dan, ken jezelf![]()
ale man kan je je niet opladen voor +- 8000 euro op 1 week te verdienen? heb er net 7 dagen over gedaan de "vakman" doet er ook zo lang bijna over hoor.

https://www.kei-goed.be/