Allerlei
- Justhomuch
Re: Allerlei
Laatste week dat ik halftijds werk, gaat een eindje varen vrees ik.
Last edited by Justhomuch on Sun May 17, 2020 12:42 pm, edited 1 time in total.
Wij komen áltijd terug!
Vriendelijk verzocht bij m'n vriendin, en zie daar het resultaat

12 euro forumprijs
Gisteren eerste huisbezoek gedaan in Borgerhout. Was een mooi huis, alleen iets te duur voor wat 't was. We zoeken verder!
- Justhomuch
Waar? Ons appartement is vandaag verkocht voor de vraagprijs.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Er is veel vraag naar Lierse mondmaskers trouwens, uw vriendin zou een handeltje moeten starten! 
Wij komen áltijd terug!
In de Langstraat. Toffe buurt. Maar nu dus nog wat verder zienJusthomuch wrote: ↑Sun May 17, 2020 12:43 pmWaar? Ons appartement is vandaag verkocht voor de vraagprijs.
Ze zal ''t graag horen. Ze heeft hier nog stof liggen om er minstens 10 van te maken, voor de liefhebbersJusthomuch wrote: ↑Sun May 17, 2020 12:44 pmEr is veel vraag naar Lierse mondmaskers trouwens, uw vriendin zou een handeltje moeten starten!![]()
Al idee wanneer je nu in de nieuwe woonst te Borsbeek in ka Justho?Justhomuch wrote: ↑Sun May 17, 2020 12:43 pmWaar? Ons appartement is vandaag verkocht voor de vraagprijs.
- Justhomuch
Binnen 3 maand zoiets schat ik, hebben beenhouwer Tom al uitgetest gisteren, dik inorde!ozzy105 wrote: ↑Sun May 17, 2020 8:07 pmAl idee wanneer je nu in de nieuwe woonst te Borsbeek in ka Justho?Justhomuch wrote: ↑Sun May 17, 2020 12:43 pmWaar? Ons appartement is vandaag verkocht voor de vraagprijs.
Wij komen áltijd terug!
Ik ben jaloers op jullie Justho meen ik .. nooit verwacht dat de aanpassing moeilijker zou zijn dan verwacht. Toffe buren die je al jaaaaren kende ik mis het wel. Een topligging die jullie hebben gekozen beenhouwer achter de hoek, idem bakker en openbaar vervoer .. ik mis mijn favofrituurke Marc wel op de Herentalsebaan met zijn zelfgemaakt stoofvlees-bitterballen en vol au vent ..