Allerlei
- Justhomuch
Re: Allerlei
Op een uur tijd hadden wij 20 mensen die willen komen zien, was er zelfs eentje die Corona of niet, toch haar “ticketje” al wou reserveren.KRKN wrote: ↑Wed May 06, 2020 9:19 amEn niet ver van de Pelikaan natuurlijkJusthomuch wrote: ↑Mon May 04, 2020 7:37 pmBest of both worlds, kwartierke fietsen en ik sta aan centraal station, kwartierke fietsen en ik zit tussen de weien in Vremde.![]()
't Gaat lastig worden de komende maanden om iets te vinden. Ik heb het idee dat er héél veel mensen aan het zoeken zijn nu.
Succes alvast, het is niet simpel om iets te vinden naar uw goesting en het dan ook nog effectief te kunnen kopen.
Wij komen áltijd terug!
Merci. Ik heb het voordeel dat het niet echt van de moetes is. In dat opzicht is het beter om de boel wat te laten kalmeren eerst, maar tis wel al plezant om wat rond te kijken. Al zijn de prijzen soms ontmoedigendJusthomuch wrote: ↑Wed May 06, 2020 10:26 amOp een uur tijd hadden wij 20 mensen die willen komen zien, was er zelfs eentje die Corona of niet, toch haar “ticketje” al wou reserveren.KRKN wrote: ↑Wed May 06, 2020 9:19 amEn niet ver van de Pelikaan natuurlijkJusthomuch wrote: ↑Mon May 04, 2020 7:37 pm
Best of both worlds, kwartierke fietsen en ik sta aan centraal station, kwartierke fietsen en ik zit tussen de weien in Vremde.![]()
't Gaat lastig worden de komende maanden om iets te vinden. Ik heb het idee dat er héél veel mensen aan het zoeken zijn nu.
Succes alvast, het is niet simpel om iets te vinden naar uw goesting en het dan ook nog effectief te kunnen kopen.
- Justhomuch

Vorig weekend in Ekeren gaan wandelen, dit schiet er van de plek over waar ooit Europees voetbal werd gespeeld.
Wij komen áltijd terug!
Ha, bizar. Zot hoe het kan veranderen.
Ik heb trouwens m’n truitje aangekregen. Content van.
Alleen wel vreemd hoe die zwarte streep doorloopt in het logo.
Ik heb trouwens m’n truitje aangekregen. Content van.
Alleen wel vreemd hoe die zwarte streep doorloopt in het logo.
- Justhomuch
Heb ook men spullen aangehad, de vrijetijds vest lijkt me wel meer om bij koud weer te gaan lopen ofzo dan echt om in je vrije tijd aan te doen 
Wij komen áltijd terug!
Vraagje hier mss dat er iemand kan antwoorden op mijn vraag. Eind November 2018 is er een voorlopige oplevering geweest van ons nieuwbouwappartement in Mei 2019 zijn we daar ingetrokken nu zijn we begin Mei 2020 en nog steeds is er geen definitieve oplevering gebeurt omwille er bij bepaalde eigenaars in de blok nog wat mankementen zijn alsook bij ons. Ondertussen hebben we een formulier KI moeten invullen nu is mijn vraag wordt die Onroerende Voorheffing mee berekend dit jaar dus 2020 of in 2021 bij belastingsbrief?
Hola, complexe vraag. Geen idee vrees ik.ozzy105 wrote: ↑Sat May 09, 2020 4:24 pmVraagje hier mss dat er iemand kan antwoorden op mijn vraag. Eind November 2018 is er een voorlopige oplevering geweest van ons nieuwbouwappartement in Mei 2019 zijn we daar ingetrokken nu zijn we begin Mei 2020 en nog steeds is er geen definitieve oplevering gebeurt omwille er bij bepaalde eigenaars in de blok nog wat mankementen zijn alsook bij ons. Ondertussen hebben we een formulier KI moeten invullen nu is mijn vraag wordt die Onroerende Voorheffing mee berekend dit jaar dus 2020 of in 2021 bij belastingsbrief?
- Justhomuch
Zou eens informeren bij Immothekerozzy105 wrote: ↑Sat May 09, 2020 4:24 pmVraagje hier mss dat er iemand kan antwoorden op mijn vraag. Eind November 2018 is er een voorlopige oplevering geweest van ons nieuwbouwappartement in Mei 2019 zijn we daar ingetrokken nu zijn we begin Mei 2020 en nog steeds is er geen definitieve oplevering gebeurt omwille er bij bepaalde eigenaars in de blok nog wat mankementen zijn alsook bij ons. Ondertussen hebben we een formulier KI moeten invullen nu is mijn vraag wordt die Onroerende Voorheffing mee berekend dit jaar dus 2020 of in 2021 bij belastingsbrief?
Wij komen áltijd terug!
Heuj, nog een maand van thuis werken.
De dag dat ik terug op een gewoon uur ga moeten opstaan gaat serieus pikken
De dag dat ik terug op een gewoon uur ga moeten opstaan gaat serieus pikken
Bij ons is het zo dat vanaf juni het kantoor weer open gaat, maar dat we slechts 1 dag per week daar mogen zijn. Telewerk blijft bij ons de norm en ik vrees dat dat nog zo gaat zijn tot september minstens. Als er geen tweede golf komt toch.
Normaal sta ik om 05u30 op, nu om 8u