Allerlei
Re: Allerlei
Zeker. Al vond ik dat Circus mooier stond op de shirts. Waarmee ik geen kwaad woord over onze hoofdsponsor wil zeggenKRKN wrote: ↑Thu Apr 30, 2020 7:53 am't is ne large gewordenJusthomuch wrote: ↑Wed Apr 29, 2020 8:02 pmIk heb gewoon een s gepakt in de hoop dat het wel gewoon hetzelfde is als men gewone shirtsBen is benieuwd. Kvind ze wel schoon dit jaar.
Zaligen tamme dag vandaag. Sebiet nog eens tijd maken om goed te koken en dan de zetel in
- Justhomuch
Oef, da's inderdaad genne cadeau.Justhomuch wrote: ↑Sun May 03, 2020 11:41 amVanaf morgen terug om half 6 uit men nest, dit gaat pikken.
Benieuwd hoe het er de komende weken aan toe gaat gaan.
Vandaag nog serieus op immoweb liggen zien voor iets rond Berchem / Borgerhout..
Duur toch allemaal, amai
Duur toch allemaal, amai
- Justhomuch
Dure buurt geworden idd, wij hebben ons appartement gekocht voor 117.000 en het staat nu voor 180.000 te koop en er is massaal interesse...
Wij komen áltijd terug!
In Borgerhout of Berchem?Justhomuch wrote: ↑Mon May 04, 2020 6:13 amDure buurt geworden idd, wij hebben ons appartement gekocht voor 117.000 en het staat nu voor 180.000 te koop en er is massaal interesse...
Ik twijfel nog een beetje over Borgerhout. Ge hebt daar echt prachtige huizen maar ik ken te weinig van de buurt, eerlijkgezegd. Idem voor Deurne. Zou dus liefst Berchem doen maar weet niet of dat financieel haalbaar gaat zijn. Borgerhout hebt ge dan weer iets louchere kanten ook.
Enfin, hoe dan ook bougeert er op dit moment niet veel.
- Justhomuch
Wij wonen in Borgerhout buiten de singel, in de straat van de luchthaven recht over Boelaerpark, fantastische buurt echt dag en nacht verschil met Borgerhout binnen de singel. 4 jaar geleden een onderschatte buurt, Deurne-Zuid, Berchem (Groenenhoek), Borsbeek, Mortsel allemaal op wandelafstand.KRKN wrote: ↑Mon May 04, 2020 8:21 amIn Borgerhout of Berchem?Justhomuch wrote: ↑Mon May 04, 2020 6:13 amDure buurt geworden idd, wij hebben ons appartement gekocht voor 117.000 en het staat nu voor 180.000 te koop en er is massaal interesse...
Ik twijfel nog een beetje over Borgerhout. Ge hebt daar echt prachtige huizen maar ik ken te weinig van de buurt, eerlijkgezegd. Idem voor Deurne. Zou dus liefst Berchem doen maar weet niet of dat financieel haalbaar gaat zijn. Borgerhout hebt ge dan weer iets louchere kanten ook.
Ik zou ook liever op de groenen hoek wonen dan in centrum Berchem, veel meer groen en is ook aan’t heropleven.
Wij komen áltijd terug!
In mijn hoofd was 'borgerhout buiten de singel' gelijk aan DeurneJusthomuch wrote: ↑Mon May 04, 2020 9:42 amWij wonen in Borgerhout buiten de singel, in de straat van de luchthaven recht over Boelaerpark, fantastische buurt echt dag en nacht verschil met Borgerhout binnen de singel. 4 jaar geleden een onderschatte buurt, Deurne-Zuid, Berchem (Groenenhoek), Borsbeek, Mortsel allemaal op wandelafstand.KRKN wrote: ↑Mon May 04, 2020 8:21 amIn Borgerhout of Berchem?Justhomuch wrote: ↑Mon May 04, 2020 6:13 am
Dure buurt geworden idd, wij hebben ons appartement gekocht voor 117.000 en het staat nu voor 180.000 te koop en er is massaal interesse...
Ik zou ook liever op de groenen hoek wonen dan in centrum Berchem, veel meer groen en is ook aan’t heropleven.
Maar mist ge het stedelijk karakter daar niet wat? Ik zou net liever binnen de ring wonen daarvoor.
- Justhomuch
Best of both worlds, kwartierke fietsen en ik sta aan centraal station, kwartierke fietsen en ik zit tussen de weien in Vremde.KRKN wrote: ↑Mon May 04, 2020 7:04 pmIn mijn hoofd was 'borgerhout buiten de singel' gelijk aan DeurneJusthomuch wrote: ↑Mon May 04, 2020 9:42 amWij wonen in Borgerhout buiten de singel, in de straat van de luchthaven recht over Boelaerpark, fantastische buurt echt dag en nacht verschil met Borgerhout binnen de singel. 4 jaar geleden een onderschatte buurt, Deurne-Zuid, Berchem (Groenenhoek), Borsbeek, Mortsel allemaal op wandelafstand.KRKN wrote: ↑Mon May 04, 2020 8:21 am
In Borgerhout of Berchem?
Ik zou ook liever op de groenen hoek wonen dan in centrum Berchem, veel meer groen en is ook aan’t heropleven.![]()
Maar mist ge het stedelijk karakter daar niet wat? Ik zou net liever binnen de ring wonen daarvoor.
Wij komen áltijd terug!
En niet ver van de Pelikaan natuurlijkJusthomuch wrote: ↑Mon May 04, 2020 7:37 pmBest of both worlds, kwartierke fietsen en ik sta aan centraal station, kwartierke fietsen en ik zit tussen de weien in Vremde.KRKN wrote: ↑Mon May 04, 2020 7:04 pmIn mijn hoofd was 'borgerhout buiten de singel' gelijk aan DeurneJusthomuch wrote: ↑Mon May 04, 2020 9:42 am
Wij wonen in Borgerhout buiten de singel, in de straat van de luchthaven recht over Boelaerpark, fantastische buurt echt dag en nacht verschil met Borgerhout binnen de singel. 4 jaar geleden een onderschatte buurt, Deurne-Zuid, Berchem (Groenenhoek), Borsbeek, Mortsel allemaal op wandelafstand.
Ik zou ook liever op de groenen hoek wonen dan in centrum Berchem, veel meer groen en is ook aan’t heropleven.![]()
't Gaat lastig worden de komende maanden om iets te vinden. Ik heb het idee dat er héél veel mensen aan het zoeken zijn nu.