Allerlei
- Justhomuch
Re: Allerlei
Had dat gevoel al! Zullen wel serieus ons werk hebben met de renovatie. Shit Ozzy, we hadden tussen pot en pint kunnen discussiëren over LK en mss kreeg ik u wel naar het Lipsozzy105 wrote: ↑Sat Apr 11, 2020 7:06 pmMaskara is in de Jozef Reusenslei net achter de hoek van de apotheker in de Akkerdonckstraat .. denk dat ik weet welk huis jullie hebben gekocht in ieder geval een goede buurt om te vertoeven hoor de laatste jaren veel jonge mensen met of zonder kinderen komen wonen! En alles dicht bij de hand bakkers-beenhouwers en openbaar vervoer beter kan je niet zitten!
Wij komen áltijd terug!
Dat zou best mogelijk hebben geweest .. nu toch een keer of twee-drie op de maand zakken we nog wel naar Borsbeek af voor de kapper en voor familie .. jullie gaan er goed thuis voelen echt wel toffe straat waar er regelmatig iets wordt gedaan. Alvast veel succes met de renovatie. Hopelijk kan je er zo snel mogelijk intrekken.Justhomuch wrote: ↑Sat Apr 11, 2020 7:32 pmHad dat gevoel al! Zullen wel serieus ons werk hebben met de renovatie. Shit Ozzy, we hadden tussen pot en pint kunnen discussiëren over LK en mss kreeg ik u wel naar het Lipsozzy105 wrote: ↑Sat Apr 11, 2020 7:06 pmMaskara is in de Jozef Reusenslei net achter de hoek van de apotheker in de Akkerdonckstraat .. denk dat ik weet welk huis jullie hebben gekocht in ieder geval een goede buurt om te vertoeven hoor de laatste jaren veel jonge mensen met of zonder kinderen komen wonen! En alles dicht bij de hand bakkers-beenhouwers en openbaar vervoer beter kan je niet zitten!![]()
- Justhomuch
Thx Ozz! En hopenlijk kan jij u daar wat thuis voelen, is een kwestie van open staan ervoor ook denk ik, toen ik van Kalmthout naar Borgerhout trok heb ik het er ook even moeilijk mee gehad maar alles went natuurlijk en nu ga ik deze buurt dan weer missen. (Al een geluk is’t maar 8 min fietsenozzy105 wrote: ↑Sat Apr 11, 2020 7:52 pmDat zou best mogelijk hebben geweest .. nu toch een keer of twee-drie op de maand zakken we nog wel naar Borsbeek af voor de kapper en voor familie .. jullie gaan er goed thuis voelen echt wel toffe straat waar er regelmatig iets wordt gedaan. Alvast veel succes met de renovatie. Hopelijk kan je er zo snel mogelijk intrekken.Justhomuch wrote: ↑Sat Apr 11, 2020 7:32 pmHad dat gevoel al! Zullen wel serieus ons werk hebben met de renovatie. Shit Ozzy, we hadden tussen pot en pint kunnen discussiëren over LK en mss kreeg ik u wel naar het Lipsozzy105 wrote: ↑Sat Apr 11, 2020 7:06 pmMaskara is in de Jozef Reusenslei net achter de hoek van de apotheker in de Akkerdonckstraat .. denk dat ik weet welk huis jullie hebben gekocht in ieder geval een goede buurt om te vertoeven hoor de laatste jaren veel jonge mensen met of zonder kinderen komen wonen! En alles dicht bij de hand bakkers-beenhouwers en openbaar vervoer beter kan je niet zitten!![]()
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
2 ..
Volgens Van Ranst komt verstrenging van de maatregelen dichterbij logisch .. nog altijd zijn er mensen die het niet begrepen hebben wel die zullen het wss nooit begrijpen tot ze zelf slachtoffer worden en of een gezinslid of iemand uit hun vriendenkring! En wat er in Anderlecht aan de gang is tja .. krijg je na 50 jaar bepampering .. met de eerste generatie ' jongeren ' hadden we geen problemen ok die hielden zich afzijdig, leerde onze taal niet maar daar hield het bij op vanaf de tweede generatie …….
ozzy105 wrote: ↑Sun Apr 12, 2020 5:46 pmVolgens Van Ranst komt verstrenging van de maatregelen dichterbij logisch .. nog altijd zijn er mensen die het niet begrepen hebben wel die zullen het wss nooit begrijpen tot ze zelf slachtoffer worden en of een gezinslid of iemand uit hun vriendenkring! En wat er in Anderlecht aan de gang is tja .. krijg je na 50 jaar bepampering .. met de eerste generatie ' jongeren ' hadden we geen problemen ok die hielden zich afzijdig, leerde onze taal niet maar daar hield het bij op vanaf de tweede generatie …….
-
Vergaaneglorie
Den Eric snapt het ook nog niet preciesEric wrote: ↑Sun Apr 12, 2020 6:45 pmozzy105 wrote: ↑Sun Apr 12, 2020 5:46 pmVolgens Van Ranst komt verstrenging van de maatregelen dichterbij logisch .. nog altijd zijn er mensen die het niet begrepen hebben wel die zullen het wss nooit begrijpen tot ze zelf slachtoffer worden en of een gezinslid of iemand uit hun vriendenkring! En wat er in Anderlecht aan de gang is tja .. krijg je na 50 jaar bepampering .. met de eerste generatie ' jongeren ' hadden we geen problemen ok die hielden zich afzijdig, leerde onze taal niet maar daar hield het bij op vanaf de tweede generatie …….![]()
- Justhomuch
Eergisteren een toertje gefietst door Antwerpen, en er zijn idd nog heel veel die het niet willen snappen.
Dat van in Anderlecht zouden eens voetbalsupporters moeten geweest zijn, de straffen waren niet streng genoeg dan...
Dat van in Anderlecht zouden eens voetbalsupporters moeten geweest zijn, de straffen waren niet streng genoeg dan...
Wij komen áltijd terug!
-
Vergaaneglorie
Dat van anderlecht.......tja hadden ze al 15a20 jaar geleden keihard moeten aangepakt hebben en geef de politie eens tasers gvd. Administratief aangehouden is voor te lachenJusthomuch wrote: ↑Mon Apr 13, 2020 11:14 amEergisteren een toertje gefietst door Antwerpen, en er zijn idd nog heel veel die het niet willen snappen.