Allerlei
Re: Allerlei
Nu: dezer dagen genoeg plek op den berg om die anderhalve meter afstand te respecteren indien nodig 
Idd zolang er geen vaccin en of geneesmiddel voorhanden is …. voor mijn oudste zus blijft het 50/50 geen verbetering of verslechtering .. blijft bang afwachten!Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Apr 01, 2020 7:52 pmMinstens al het zelfs maar goed komt want ziet er niet goed uit!
- Justhomuch
Mensen die Strava gebruiken om te lopen? Moet je daar een sporthorloge voor de accuraatheid hebben?
Wij komen áltijd terug!
Ik gebruik het zonder sporthorloge.Justhomuch wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 1:15 pmMensen die Strava gebruiken om te lopen? Moet je daar een sporthorloge voor de accuraatheid hebben?
Heb altijd het idee dat ik meer gelopen heb dan het ding zegt, maar zal helaas wel aan mij liggen. Denk dat gps-gewijs gsm goed genoeg moet zijn. Sporthorloge lijkt me nuttiger voor hartslag en dergelijke.
We blijven duimen Ozzy! Veel moed.
- Justhomuch
Stabiel is al goed he Ozzy! We duimen zoals KRKN zegt!KRKN wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 2:45 pmIk gebruik het zonder sporthorloge.Justhomuch wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 1:15 pmMensen die Strava gebruiken om te lopen? Moet je daar een sporthorloge voor de accuraatheid hebben?
Heb altijd het idee dat ik meer gelopen heb dan het ding zegt, maar zal helaas wel aan mij liggen. Denk dat gps-gewijs gsm goed genoeg moet zijn. Sporthorloge lijkt me nuttiger voor hartslag en dergelijke.
Ik ben eens gaan fietsen met strava en terwijl ik van Brasschaat naar Lier was gefietst gaf die maar een paar km aan, heb daarvoor altijd Nike+ gebruikt om te joggen en dat was wel vrij accuraat... nu lopen is misschien wel makkelijker te “tracen” dan fietsen denk ik.
Wij komen áltijd terug!
Tiens. En als ge het mapke erbij pakt klopt het parcours wel?Justhomuch wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 3:47 pmStabiel is al goed he Ozzy! We duimen zoals KRKN zegt!KRKN wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 2:45 pmIk gebruik het zonder sporthorloge.Justhomuch wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 1:15 pmMensen die Strava gebruiken om te lopen? Moet je daar een sporthorloge voor de accuraatheid hebben?
Ik ben eens gaan fietsen met strava en terwijl ik van Brasschaat naar Lier was gefietst gaf die maar een paar km aan, heb daarvoor altijd Nike+ gebruikt om te joggen en dat was wel vrij accuraat... nu lopen is misschien wel makkelijker te “tracen” dan fietsen denk ik.
- Justhomuch
Met het lopen klopt het allesinds wel, wel van plan om nog een sporthorloge aan te schaffen.KRKN wrote: ↑Fri Apr 03, 2020 8:07 amTiens. En als ge het mapke erbij pakt klopt het parcours wel?Justhomuch wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 3:47 pmStabiel is al goed he Ozzy! We duimen zoals KRKN zegt!KRKN wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 2:45 pm
Ik gebruik het zonder sporthorloge.
Wij komen áltijd terug!
De verjaardag van de vriendin hier. Al vroeg in de weer met pannekoeken bakken
Het wordt een weekend van goei eten en (zonder bezoek uiteraard) genieten van het zonneke.
Hopelijk trekken jullie het nog wat in deze bizarre tijden!
Het wordt een weekend van goei eten en (zonder bezoek uiteraard) genieten van het zonneke.
Hopelijk trekken jullie het nog wat in deze bizarre tijden!
- Justhomuch
Hier de maandag van’t zelfde, en heb nog altijd geen cadeau, help!
Wij komen áltijd terug!
Den deze op ‘t laatste moment een broodbakmachine gekocht. Na veel hintsJusthomuch wrote: ↑Sat Apr 04, 2020 1:53 pmHier de maandag van’t zelfde, en heb nog altijd geen cadeau, help!![]()