Het grote sporttopic
- Justhomuch
Re: Het grote sporttopic
Gebruikt er hier iemand van jullie een fitbit? Gebruik de charge 2 (iets ouder model denk ik) maar tot nu toe niet echt tevreden van.
10 km gaan lopen, geeft de km’s wel aan maar het parcours zou zogezegd van aan men deur tot 100m ver om het hoekje zijn, raar.
Komt er nog eens bij dat ik men loop niet geexporteert krijg naar Strava.
10 km gaan lopen, geeft de km’s wel aan maar het parcours zou zogezegd van aan men deur tot 100m ver om het hoekje zijn, raar.
Wij komen áltijd terug!
Ik heb nog getwijfeld om er eentje te kopen (ik heb nog ergens ecocheques liggen die ik maar niet opkrijg), maar ik denk dat het gebruik voor mij toch wat te beperkt zou zijn denk ik.Justhomuch wrote: ↑Sun Apr 19, 2020 10:09 amGebruikt er hier iemand van jullie een fitbit? Gebruik de charge 2 (iets ouder model denk ik) maar tot nu toe niet echt tevreden van.
Zou wel niet mogen, zijn vrij deftige toestellen normaal gezien. Nog garantie op?
- Justhomuch
Heb de deze gekregen van een maat, heb er die van ons eentje cadeau gedaan, zo een deftig model en dat werkt wel goe, ook niet enkel om te lopen of fietsen maar zelf fitnessen en houdt ook echt belachelijk veel stats bij.KRKN wrote: ↑Tue Apr 21, 2020 6:02 pmIk heb nog getwijfeld om er eentje te kopen (ik heb nog ergens ecocheques liggen die ik maar niet opkrijg), maar ik denk dat het gebruik voor mij toch wat te beperkt zou zijn denk ik.Justhomuch wrote: ↑Sun Apr 19, 2020 10:09 amGebruikt er hier iemand van jullie een fitbit? Gebruik de charge 2 (iets ouder model denk ik) maar tot nu toe niet echt tevreden van.
Zou wel niet mogen, zijn vrij deftige toestellen normaal gezien. Nog garantie op?
Wij komen áltijd terug!
Er 5 km opzitten. Het doet zeer, amai. Maar wel de voldoening achteraf
- Justhomuch
Amai, sterk. Ik hang er vanavond weer aan vrees ik!
- Justhomuch
Heb er wel een uur over gedaan
Wij komen áltijd terug!
Ik een dikke 6km. Vrij gebroken nuJusthomuch wrote: ↑Mon May 11, 2020 10:18 amHeb er wel een uur over gedaan
- Justhomuch
Volgende week dinsdag terug trainen met men cafeploegje, jammer dat de nodige pinten nog ontbreken.
Wij komen áltijd terug!