Politiek, België en buitenland
- Justhomuch
Re: Politiek, België en buitenland
Peter Mertens zijn voorstellen al gelezen omtrend de hele corona crisis Ozzy?
Wij komen áltijd terug!
De drie koningen gaan het nog eens proberen desnoods met een minderheidsregering wat een wansmakelijke soap toch.... Gaat nogal en terecht een afstraffing worden voor de traditionele partijen incluis nva in 2024.
- Justhomuch
Ik ben nu zelf wel redelijk “links” maar een regering met alleen maar partijen die eigenlijk verloren zijn dan kan je niet meer van een democratie spreken.
Wij komen áltijd terug!
Gisteren werd een dieptepunt bereikt twee ministers Somers-crevits die via een raam wegvluchten om de pers niet te woord moeten staan. Jammer genoeg zijn er geen beelden van. Het failliet van de Belgische politiek werd daarmee bezegeld!
In volle gezondheidscrisis nog niet durven doen wat nodig is.
Waaraan hebben wij dit soort politici verdiend?
De passage van De Crem in Terzake, om bij te janken...
Waaraan hebben wij dit soort politici verdiend?
De passage van De Crem in Terzake, om bij te janken...
De onbekwaamheid van sommige ministers denk maar aan De Crem,De Block,Beke druipt ervan af. Aan ontslag nemen denken ze al helemaal niet het zou terecht zijn. Maar macht en het geld … Meneer Pastoor alias Koen Geens is er nog zo ééntje veel bla bla weinig boem boem.
Tenminste goed dat ze in Antwerpen vanuit de provincie op de rem gaan staan. Hopelijk heeft het snel effect.
-
Welke rem? bubbel naar 10 is dat een rem? nope en daarbij zeer veel luisteren niet en dat is het probleem! vooral de alochtone nieuwe belgen zijn een goed voorbeeld hoe het niet moet! en voorts, reizen,feestjes, cafe's enz zijn enorme aanstokers. geen vaccin snel, dan gaan we nog zeer slechte tijden te gemoed.
Daar knelt het schoentje. Ik denk inderdaad dat zelfs als ze de bubbel naar 4 of wat dan ook beperken, mensen het niet meer kunnen opbrengen. Niet alleen bij de allochtone bevolking hoor. Wel veel bij jongeren / dertigers. Als ik die terrasjes soms zie..Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Jul 25, 2020 11:37 pmWelke rem? bubbel naar 10 is dat een rem? nope en daarbij zeer veel luisteren niet en dat is het probleem! vooral de alochtone nieuwe belgen zijn een goed voorbeeld hoe het niet moet! en voorts, reizen,feestjes, cafe's enz zijn enorme aanstokers. geen vaccin snel, dan gaan we nog zeer slechte tijden te gemoed.
Ook triestig hoe sommige zaken zich uit de naad werken om zich er aan te houden en het 100 meter verder precies allemaal niet uitmaakt.
-
Ja idd is ook zo, mijn geburen zijn dertigers en zij deden het met de 1ste lockdown alniet dus....Eric wrote: ↑Sun Jul 26, 2020 9:42 amDaar knelt het schoentje. Ik denk inderdaad dat zelfs als ze de bubbel naar 4 of wat dan ook beperken, mensen het niet meer kunnen opbrengen. Niet alleen bij de allochtone bevolking hoor. Wel veel bij jongeren / dertigers. Als ik die terrasjes soms zie..Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Jul 25, 2020 11:37 pmWelke rem? bubbel naar 10 is dat een rem? nope en daarbij zeer veel luisteren niet en dat is het probleem! vooral de alochtone nieuwe belgen zijn een goed voorbeeld hoe het niet moet! en voorts, reizen,feestjes, cafe's enz zijn enorme aanstokers. geen vaccin snel, dan gaan we nog zeer slechte tijden te gemoed.
Ook triestig hoe sommige zaken zich uit de naad werken om zich er aan te houden en het 100 meter verder precies allemaal niet uitmaakt.