Optredens
-
Re: Optredens
Vandaag extra concert toegevoegd in parijs alle op goed geluk...........
Ah hupseh, dat is zelfs nog beter als Praag! Ik heb een half jaar in Lissabon gewoond dus moest je tegen dan graag wat tips willen (die niet in de toerismeboekjes staan en met de focus op de betere bars), feel free to ask!
Aha, daar ga ik gebruik van maken, thanks! Alleen nog maar erg positieve verhalen over gehoord.
Ook tickets voor Massive Attack in Paleis 12 gekocht. Dure maanden voor de concertliefhebber.
-
Yesyes heb 4 tickets voor 29/06 rammstein in parijs deze ochtend kunnen bemachtigen

-
Tool nog nooit van gehoord, nieuwe band of zo of mss niet mijn type muziek 

Komend weekend naar Helldorado in Eindhoven! Aanrader voor iedereen die wat van punk, stonermetal of rock 'n roll houdt! Zeke, Dwarves, Danko Jones, Kadavar, Vintage Caravan & Supersuckers! (& Turbonegro maar die zijn veel van hun pluimen kwijt sinds de nieuwe zanger)
Meegevallen? Over Turbonegro iemand hetzelfde horen zeggen.mmarinus wrote: ↑Mon Nov 12, 2018 2:29 pmKomend weekend naar Helldorado in Eindhoven! Aanrader voor iedereen die wat van punk, stonermetal of rock 'n roll houdt! Zeke, Dwarves, Danko Jones, Kadavar, Vintage Caravan & Supersuckers! (& Turbonegro maar die zijn veel van hun pluimen kwijt sinds de nieuwe zanger)
dEUS 7x in de AB om The Ideal Crash te spelen. Straf.
Zeker dik in orde! Zeke en The Vintage Caravan als uitschieters! Dwarves ook zware feest!! uKRKN wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 7:11 pmMeegevallen? Over Turbonegro iemand hetzelfde horen zeggen.mmarinus wrote: ↑Mon Nov 12, 2018 2:29 pmKomend weekend naar Helldorado in Eindhoven! Aanrader voor iedereen die wat van punk, stonermetal of rock 'n roll houdt! Zeke, Dwarves, Danko Jones, Kadavar, Vintage Caravan & Supersuckers! (& Turbonegro maar die zijn veel van hun pluimen kwijt sinds de nieuwe zanger)
dEUS 7x in de AB om The Ideal Crash te spelen. Straf.
En hola dEUS dat 7x AB uitverkoopt, daar verschiet ik ook van!
Fleetwood Mac op Werchter Boutique. Twijfel toch een beetje.