Culinair topic
- Justhomuch
Re: Culinair topic
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
17 juni restaurant week, nog eens de grote jan gaan uithangen
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Gisteren gaan eten in Zuster Agnes en daarna een pintje gaan drinken in Kafaat, bij deze de Lierse horeca weer gesteund.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Met de bekermatch tegen Antwerp zijn we van plan om met een groep te gaan eten in Lier centrum, iemand die iets kan aanraden? Hidden gems? Ik was aan Barvest aan't denken of Bar Estivo kwestie van een beetje gecultiveerd te doen om daarna tussen de marginalen te gaan staan (van den antwerp uiteraard )
Wij komen áltijd terug!
Ge kunt altijd is kijken op social dealJusthomuch wrote: ↑Sat Oct 21, 2023 11:35 amMet de bekermatch tegen Antwerp zijn we van plan om met een groep te gaan eten in Lier centrum, iemand die iets kan aanraden? Hidden gems? Ik was aan Barvest aan't denken of Bar Estivo kwestie van een beetje gecultiveerd te doen om daarna tussen de marginalen te gaan staan (van den antwerp uiteraard )
- Justhomuch
Check! Zie ik u straks in de wimbledon?Zovko wrote: ↑Sat Oct 21, 2023 4:02 pmGe kunt altijd is kijken op social dealJusthomuch wrote: ↑Sat Oct 21, 2023 11:35 amMet de bekermatch tegen Antwerp zijn we van plan om met een groep te gaan eten in Lier centrum, iemand die iets kan aanraden? Hidden gems? Ik was aan Barvest aan't denken of Bar Estivo kwestie van een beetje gecultiveerd te doen om daarna tussen de marginalen te gaan staan (van den antwerp uiteraard )
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch