Het grote sporttopic
- Justhomuch
Re: Het grote sporttopic
Van Berchem, door Wijnegem richting Herenthals (via 't kanaal), dan richting Duffel en dan terug. Vandaag een uitboltourtje doen
Ben ook aan het spelen om binnenkort eens naar 't werk te fietsen (Brussel), maar da's logistiek nogal een gedoe. Zou graag op 200 km / week uitkomen, maar de tijd vinden is gewoon een probleem.
- Justhomuch
Ik zou al blij zijn eens bij een bikefitter te gerakenKRKN wrote: ↑Sun Jun 26, 2022 9:05 amVan Berchem, door Wijnegem richting Herenthals (via 't kanaal), dan richting Duffel en dan terug. Vandaag een uitboltourtje doen
Ben ook aan het spelen om binnenkort eens naar 't werk te fietsen (Brussel), maar da's logistiek nogal een gedoe. Zou graag op 200 km / week uitkomen, maar de tijd vinden is gewoon een probleem.
Elke keer ik een toer fiets heb ik 2 weken last van men onderrug en bekken.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Net 5,5 km gaan lopen, tempo 6:50.
Zweten met dit weer
Zweten met dit weer
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Voor de eerste keer gaan snowboarden, sloeg ferm tegen eerlijk gezegd, werk aan de boeg voor ik naar Sölden vertrek in maart
Wij komen áltijd terug!
In Aspen? Ik blijf bewust weg van een snowboard. Ben al vrij laat begonnen met skieën en dat beheers ik matig, dus geen zin om opnieuw van 0 te beginnenJusthomuch wrote: ↑Wed Jan 04, 2023 10:30 amVoor de eerste keer gaan snowboarden, sloeg ferm tegen eerlijk gezegd, werk aan de boeg voor ik naar Sölden vertrek in maart
- Justhomuch
Klopt, goeie piste wel.KRKN wrote: ↑Sat Jan 07, 2023 12:50 pmIn Aspen? Ik blijf bewust weg van een snowboard. Ben al vrij laat begonnen met skieën en dat beheers ik matig, dus geen zin om opnieuw van 0 te beginnenJusthomuch wrote: ↑Wed Jan 04, 2023 10:30 amVoor de eerste keer gaan snowboarden, sloeg ferm tegen eerlijk gezegd, werk aan de boeg voor ik naar Sölden vertrek in maart
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Straks nog eens gaan lopen, het is nodig na die feestdagen.
Wij komen áltijd terug!