Allerlei
Re: Allerlei
KRKN wrote: ↑Tue Sep 01, 2020 4:30 pmVanaf eind deze maand ist gedaan. Dan schakel ik over naar Scarlett.Justhomuch wrote: ↑Tue Sep 01, 2020 3:38 pmKlinkt idd vreselijk irritant. Nu, ben zelf nooit fan geweest van Proximus.
Alleen wel nogal irritant voor de komende weken. Ik wil niet voor die korte periode een technieker betalen![]()

En je krijgt dan van Scarlet een Proximus router geïnstalleerd ...
Slik. Geen commentaarludo wrote: ↑Wed Sep 02, 2020 11:12 amKRKN wrote: ↑Tue Sep 01, 2020 4:30 pmVanaf eind deze maand ist gedaan. Dan schakel ik over naar Scarlett.Justhomuch wrote: ↑Tue Sep 01, 2020 3:38 pm
Klinkt idd vreselijk irritant. Nu, ben zelf nooit fan geweest van Proximus.
Alleen wel nogal irritant voor de komende weken. Ik wil niet voor die korte periode een technieker betalen![]()
https://www.scarlet.be/nl/scarlet/
En je krijgt dan van Scarlet een Proximus router geïnstalleerd ...

-
Er gaat niets boven Telenet.
Als je problemen hebt, is die hun klantendienst even rampzalig als die van Proximus.
-
Weekend! Tzal vooral opruimen worden en en dingen in dozen rammen. Pittig werkdagske gehad dus sebiet een pintje drinken 

- Justhomuch
Idem, tandje hoger schakelen om alles klaar te krijgen. Nu gaan uiteten in’t restaurant onder ons, den druk van de ketel.
Wij komen áltijd terug!
Af en toe de riem eraf halen en ontspannen kan nooit kwaad. 

Vandaag vroeg opgestaan, al een massieve kleerkast opgeruimd en kaart containerpark geweest. Het klopje begint te komen : 

- Justhomuch
Julie van den steen in het panel tijdens Belgie - Ijsland. Zouden ze meer moeten doen
Wij komen áltijd terug!